Türkiye’den 100 milyon Avro’luk alım yapacak
Giuseppe Miroglio, Türk ekonomisine güvenlerinin yüksek olduğunu söyledi. Ayaydın-Miroglio Grubu bu yılı 20 milyon TL’lik yatırım, 150 kişilik ek istihdamla kapatacak.
İpekyol, Machka ve Twist markalarının yaratıcısı Ayaydın Grup ve İtalyan Miroglio ortaklığı ile 2008 yılında kurulan Ayaydın-Miroglio Grubu, Türkiye’deki yatırımlarına hız hız verdi.
Ayaydın-Miroglio Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Giuseppe Miroglio, darbe girişimine rağmen Türkiye’ye olan güvenlerinin hiçbir zaman zayıflamadığını belirterek, “Türkiye bizim ürün tedarikimiz açısından büyük bir kaynak noktası. Tedariklerimizi daha fazla Türkiye’ye kaydırıyoruz. Bu nedenle 2016 satın alma hedefimizi iki katına 100 milyon Avro’ya çıkartıyoruz. Miroglio Grup’un diğer markaları için de Türkiye’den büyük ölçekte satın almalar yapıyoruz. Miroglio Grup, 34 ülkede 49 şirketle faaliyet gösteriyor” dedi.
Ayaydın-Miroglio Grubu’nun hedefleriyle ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Miroglio, Türkiye’de ufak tefek çalkantılar yaşandığını ancak ortaklarına güvendiklerini, gelecekte de Türkiye’den alımlarını artıracaklarını ifade etti.
Ayaydın-Miroglio Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın da, son aylarda Türkiye’nin pek çok üzücü olayı üst üste yaşadığını anlatarak, “Artık ülkemiz için daha fazla çalışmamız lazım. 7/24 çalışmalı, üreterek ve ihracat yaparak bu açığı kapatmalıyız” dedi.
Satın alma olacak
Ayaydın-Miroglio Genel Müdürü Uğur Ayaydın isedarbe girişiminin olduğu dönemde yabancı ortaklarının Türkiye’ye güvenini kaybedecek diye endişe duyduklarını ancak bunun olmadığını söyledi. Ayaydın, şirket alımlarıyla büyüyeceklerini dile getirerek, “İnşallah Türkiye’den marka satın alacağız. Birkaç markayla görüşmemiz var” diye konuştu. Yurtdışı mağazalaşmaya da hız verdiklerini anlatan Ayaydın 2016 sonunda yurtdışında 19 mağazaya ulaşacaklarını aktardı.
400 milyon ciro Ayaydın-Miroglio Grubu olarak 2016’da yurtiçinde büyüdüklerini belirten Uğur Ayaydın, Türkiye’de 42 şehirde 200 mağazalarının bulunduğunu yılı 208 mağazayla bitireceklerini, 2017’de ise yurtiçinde 20 mağaza açacaklarını aktardı. Ayaydın, “Grup olarak 2023 ciro hedefimiz 500 milyon dolar. Bu yılki hedefimiz 400 milyon TL” dedi. |
En Çok Okunan Haberler
- 'Tarihe not düşmek için geldim'
- Çok konuşulacak 'adaylık' açıklaması
- Fatih Altaylı ve İsmail Saymaz'a soruşturma
- Aydın Dağları'nda son yılların en verimli hasadı yapıldı
- Protesto eden yurttaşlara polis müdahalesi!
- A Milli Takım'ın Uluslar Ligi'ndeki rakibi belli oldu!
- İlk kez tek bir fotonun nasıl göründüğü gösterildi
- 5 yılda Türkiye'nin en büyüğü oldu: Nusret'e de satıyor
- AKOM, İstanbul için 'saat' verdi: Çok kuvvetli geliyor!
- Yıkılması gerekiyor!