Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi

Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
30 Ekim 2013 Çarşamba, 16:24
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
1.Omuz yaratığı: Masanızda çalışırken sinsice arkanızda dikilir.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
2. Panik Canavarı: Sinirli, olumsuz düşünceli tipler, sizi germek için elinden geleni yapar.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
3.Yemek Düşkünü: Öğle yemeği siparişi sırasında yaratıcı fikirlerle ortaya çıkar, orada olduğunu kanıtlamak için işte gereksiz değişiklikler yapar.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
4. Fikir Katili: Kendisi fikir üretmez. Ancak ortaya atılan iyi fikirleri “daha önce yapılmıştı” diyerek (öyle olmasa bile) seri katil gibi öldürür.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
5. Bay Kasvet: Negatif enerjisi herhangi bir ortamdaki bütün yaratıcı ruhu emer.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
6. E. C. D. B. C. : Dosyayı sıkıştırmayı veya iphone'unu mesaj yollamak dışında nasıl kullanacağını bilmeyen, yakında fosilleşmesi beklenen yaratıcı direktör.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
7.Cinsellik Düşkünü: Yeni işe alımlardan, Afrika'da açlıkla ilgili brifinglere kadar her ortamda, cinsellikle ilgili mutlak bir imada bulunan sapık.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
8. Berbat Yazar: Kendisini senarist veya anılarını yazan birisi olarak hayal eder, gerçekte ise berbat bir yazar/bir narsisisttir.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
9.İşlemci 2000: Herşey düzdür, bir şey tarif eder gibi adım adım anlatır.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
10. Baş Aksan Sorumlusu: Süper seksiliği, Amerikan aksanı olmayan İngilizceleriyle aslında konuştuklarından bir şey anlamadıklarını saklamaya yarar.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
11.Ödül Düşkünü: Sevimli yaratıcıdan bir anda ödül canavarına dönüşür.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
13. İsim ishali: Etrafındaki herkese şimdiye kadar çalıştığı bütün ajansların listesini zorla sıralar.
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
13. Sapıkasaroz: Kendisinin Mad Man olduğunu düşünün, çılgın ve sapık
Katlanması zor 14 iş arkadaşı tipi
15. Bir çift el: Reklam dünyasının eşeği... Reklam dünyasının, fikirler konusunda çok heyacanlı olmayan ama uygulamada mükemmel olan huysuz tasarımcı ve art direktörleri.