Pırlantada tüketici kararsız
Pırlantalı mücevher alımında karar verme düşünme süresi bir aydan üç aya çıktı. Karar vermede en belirleyici faktör fiyat. Pırlanta almayı düşünenler internetten fiyat karşılaştırması ve kampanyalara mutlaka bakıyor.

D Diamond Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, “İnsanların pırlanta alma sürecinin uzamasını ana nedeni fiyatlar. İnsanlar önce fiyata bakıyor” dedi. Türkiye’de halen kadınların yaklaşık yüzde 15’inde pırlanta bulunduğunu anlatan Emil Güzeliş, en çok “0.21” karat tek taş alındığını ifade etti.
Ayrıca Türkiye’de pırlantanın Avrupa’ya göre yüzde 20-25 daha ucuz, olduğunu belirten Güzeliş, bu nedenle turist satışlarının da arttığını dile getirdi. Zen Pırlanta ve Blu Diamond markalarının da sahibi olan Güzeliş, “Halen Zen 140, Blu Diamond 160 mağaza oldu. D Diamond için ilk hedefimiz 200 mağazaya ulaşmak” dedi.
Etiketler:
#Pırlanta

En Çok Okunan Haberler
-
İmamoğlu farkı açıyor!
-
Nereden çıktı bu ‘kurucu önder’ lafı?
-
İsrail Şam'ı vurdu!
-
Oyuncu Şinasi Yurtsever hayatını kaybetti
-
MSB'den açıklama geldi!
-
İmamoğlu’nun şansı
-
Özgür Özel istifasını istemişti: Yusuf Özcan istifa etti
-
Yeni Akit yazarı görevinden uzaklaştırıldı
-
AKP'li başkanın eşine ‘kritik’ atama
-
Kanserle mücadele eden Tanyeli'den kötü haber!