n11'in logosu değişti
Türkiye'nin en büyük e-ticaret sitelerinden biri olan n11 geçen ay Getir şirketi tarafından satın alınmıştı. e-ticaret sitesinin şimdi ise logosu değişti.
E-ticaret platformu n11 geçen ay tüm hisseleri ile çevrimiçi teslimat servisi Getir'e satılmıştı. n11'in satılması ile birlikte yeni pazarlama çalışmaları yapılmaya başlandı. Firmanın logosu ve ana kırmızı rengi değişti. Artık n11, Getir firmasının ana renkleri mor ve sarıyı logosunda kullanmaya başladı. Ayrıca firmanın sloganı da değişti. Getir'in yeni sloganı "10 üzerinden 11'lik alışveriş" şeklinde oldu.
n11'in CEO'su Nihal Dindar Akın konu ile ilgili "n11, Türkiye e-ticaret sektöründe her zaman yenilikçi ve öncü bir oyuncu oldu, bir süredir de büyük bir dönüşümün içerisinde. Bugün dönüşümün ilk çıktıları olan yeni renklerimizi, logomuzu, mottomuzu ve konsept tasarımlarla daha keyifli hale gelen yeni arayüzümüzü kullanıcılarımızla ve iş ortaklarımızla paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.
En Çok Okunan Haberler
- Kaynanasını hiçbir zaman sevemeyen 4 kadın burcu
- İtirafçı Nevzat Bahtiyar'dan sürpriz hamle geldi
- Avrasya tüneli trafiğe kapatıldı!
- Nasuh Mahruki'nin tutuklanma gerekçesi belli oldu!
- Albaya verilen ceza belli oldu!
- Fatih Altaylı ve İsmail Saymaz'a soruşturma
- Beşiktaş'tan Talisca açıklaması: 'Karar verilmiştir'
- Elektronik kelepçeyi kırıp cinayet işledi
- Havalimanında kaçakçılık operasyonu
- Teğmenlerin avukatlarından açıklama geldi!