Vodafone Arena'nın kokusu çıktı

Beşiktaş'ta yeni stat inşaatının sonuna gelinirken, ana sponsor Vodafone Türkiye, stat hasretiyle yanıp tutuşan Beşiktaşlılara anılarını canlandıracak çok özel bir parfüm hazırladığını açıkladı.

CHA


Beşiktaş JK ile Türk spor tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmasına imza atan Vodafone Türkiye, Vodafone Arena’nın açılışına geri sayımın başladığı şu günlerde stat hasreti çeken Beşiktaşlılara birbirinden özel sürprizler yaşatmaya devam ediyor. #HasretBitiyor konsepti kapsamında stat anılarının Vodafone Arena ile yeniden hayat bulacağına dikkat çeken Vodafone Türkiye, Beşiktaşlıların özledikleri hatıraları Vodafone Arena’nın kokusuyla beraber canlandırmak amacıyla 'Beşiktaşk' isimli özel bir parfüm tasarladı.

Koku duyusu konusunda uzman olduğu ileri sürülen ve Türkiye’nin en iyi parfümörlerinden biri olarak gösterilen Vedat Ozan tarafından tasarlanan parfüm, stada ilk girildiğinde taraftarın yüzüne vuran Boğaz havasının, zaferlerin yaşandığı sahanın çimlerinin ve Dolmabahçe’nin çınarlarının kokularından esinlenen yoğun bir çalışmanın sonucunda ortaya çıktı.

Tek bir kokuyla binlerce stat hatırasını içinde saklayan 'Beşiktaşk'ın, Beşiktaşlıların özlemini dindirmesi bekleniyor. Sınırlı sayıda üretilen parfüm, Vodafone KaraKartal’a ilk üyeliğini gerçekleştiren talihliye, Beşiktaş JK takımına ve sosyal medyada Vodafone Arena hesaplarıyla en çok etkileşime geçen talihliye birer adet hediye edilecek. Parfümün bir örneği de Beşiktaş JK müzesinde sergilenecek.