Türkiye'nin 2 gündür konuştuğu müşteri geri döndü

ADANA’da döviz bürosu veznedarlarının dalgınlık sonucu fazladan ödediği 10 bin lira, müşteri tarafından geri verildi. Parayı teslim alan döviz bürosu sahibi Enver Güven, "Müşterimiz o anda farkına varmamış. Kendisine teşekkür ediyoruz" dedi.

cumhuriyet.com.tr
<video:406969>

Saydam Caddesi’nde döviz bürosuna 4 Kasım’da gelen bir müşteri 4 bin 500 euro verip Türk parası almak istedi. 60 yaşlarındaki müşteriye, veznedar işlemlerini yapıp deste halinde 10 bin lira verdi. Veznedar arkasına dönüp ödemenin kalan kısmı olan 3 bin 900 lirayı hazırlarken, müşteri de parayı sayıp cebine koydu.

İşyerinin güvenlik kamerasına yansıyan olayda, diğer çalışan da aynı müşteriye bir kez daha 10 bin lira verdi. Kısa süreli şaşkınlık yaşayan müşteri, parayı etrafına baktıktan sonra alıp cebine koydu. Bu sırada ilk çalışan, 10 bin liranın üzeri olarak 3 bin 900 lirayı hazırlayıp verdi. Bu parayı da alan müşteri, işyerinden ayrıldı. Yanlışlıkla 10 bin lira fazla ödeme yapıldığı akşam sayım sırasında fark edildi

PARAYI KENDİSİ GETİRDİ

Adı öğrenilemeyen müşteri, olayın basına yansımasının ardından bu Sabah saat 09.30 sıralarında döviz bürosuna gelerek fazladan aldığı 10 bin lirayı Enver Güven’e teslim etti. Parayı teslim alan Güven, müşterisine teşekkür ettikten sonra, çay ısmarlayıp sohbet etti. Müşterisinin fazladan aldığı paranın farkına varmadığını kendisine anlattığını belirten Güven, "Geleceğinden ümidim vardı kesinlikle. Haberi gördükten sonra yüzlerce kişi beni de aradı. Onu da aramışlardır. Farkına varmadığını söyledi. Parayı teslim etti ve kendisine teşekkür ettik" diye konuştu.