Skoda, ilk 6 ayı büyüme ile kapattı
Türkiye pazarına uygun ve akıllı çözümler sunan modelleri ile sektörde marka algısını güçlendiren Skoda, ilk 6 ayda yıl sonu hedefine ulaşmayı başardı.
Cumhuriyet/OtomobilSkoda, haziran ayında yüzde 2.54 pazar payı elde ederken, geçen yıl yüzde 1.88 olan ilk 6 aylık pazar payını da yüzde 2.45’e yükseltti. Skoda’nın model atağının parçası olan ve tamamı Türkiye pazarına özel geliştirilen 5 modelinin de 1.6 litre TDI dizel motor ve DSG otomatik şanzıman seçeneklerine sahip olması, bu başarının en önemli unsurları arasında yer alıyor. Ayrıca, 2014 model yılı yenilikleriyle çekiciliği artan yeni Octavia’nın yanı sıra yenilenen Superb ve Türkiye pazarına özel olarak üretilen 1.6 lt dizel otomatik şanzımana sahip Yeni Yeti, pazar payı yükselişinin arkasındaki baş aktörler olarak ön plana çıkıyor.