Samsung hedef yükseltti

Hatırlanacağı üzere Samsung, geçtiğimiz Şubat ayında yeni amiral gemisi modelleri Galaxy S9 ve S9+’ı tanıtmıştı. Tasarım anlamında Galaxy S8’den pek bir farkı bulunmayan telefon, teknik özellikler ve kamera tarafında ise önemli artılara sahipti.

cumhuriyet.com.tr

Güney Koreli teknoloji devinin geçtiğimiz yıl tanıttığı Galaxy S8 ve S8+, tasarım anlamında önemli yenilikler içerdiği için başarılı bir satış grafiği yakalamıştı. Samsung tarafından açıklanan rakamlara göre, S8 ve S8+ 2017 yılı içerisinde 41 milyon satmayı başardı. Bu satış rakamı, Samsung’un amiral gemisi modellerinde son yıllardaki en iyi performansıydı.


Fakat Güney Koreli şirket, S9 ve S9+ ile bu çıtayı bir tık daha yukarı taşımayı planlıyor. Keza firmadan yapılan son açıklamada S9 ve S9+’ın 2018 sonuna kadar toplamda 43 milyon satacağı iddia ediliyor. Bu satış rakamı S8 ve S8+’ın toplam satışından 2 milyon daha fazla.
Elbette şunu da belirtmemiz gerekiyor. Şu anki satış grafiklerini göz önüne alacak olursak, S9’un S8’in gerisinde seyrettiğini söylememiz mümkün. Zira Samsung, son olarak S9’un S8 kadar sattığını söylemiş olsa da operatörler, S9 satış rakamlarının beklentilerin altında seyrettiğini açıklamıştı.
Ülkemizde de satışa sunulan S9, selefine göre 900 TL daha pahalı. Tasarımsal açıdan fark olmamasına karşın, fiyat bazında bu kadar büyük bir fark olması, müşteri kitlesini rahatsız edebilir. Yine de sene sonuna kadar bekleyip göreceğiz. Fakat S9’un S8’den fazla satması, pek de olası görünmüyor.

Ailecek Şaşkınız, bu hafta da zirvede