Ortalama 1 milyon kişi izliyor
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, internetteki bazı sosyal paylaşım siteleri aracılığıyla seçmenlere seslendiği, referanduma ilişkin videoların her birinin, ortalama 700 bin ile 1 milyon kişi tarafından izlendiği bildirildi.
cumhuriyet.com.trCHP İletişim Koordinatörlüğünden yapılan yazılı açıklamada, ''Kılıçdaroğlu'nun, internet aracılığıyla seçmenlere seslendiği'' belirtildi.
Açıklamada, Facebook, Twitter gibi sosyal ağlar ve video paylaşım siteleri aracılığıyla yayımlanan ''Kılıçdaroğlu diyor ki'' başlıklı videoların her birinin ortalama 700 bin ile 1 milyon kişi tarafından izlendiği, beğenildiği, yorumlandığı ve postalandığı kaydedildi.
Referandum kampanyası kapsamında seçmenlere yönelik hazırlanan 10 video filminin bir haftadır internetten yayımlandığı bildirilen açıklamada, videoların, ''Kılıçdaroğlu diyor ki: 26 soruya tek yanıt olur mu?'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: İhtiyacımız Yeni Anayasa'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: Toplumsal Uzlaşma'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: Bağımsız Yargı Neden Önemli?'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: 12 Eylül'den Hesap Sormak...'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: Vatandaşın Gündemi...'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: Gençlere Sesleniş...'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: Benim Bir Türkiye Hayalim Var'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: Sandık Başına'', ''Kılıçdaroğlu diyor ki: Birer Birer Toplanacağız'' başlıklarını taşıdığına işaret edildi.
Facebook'tan soruları yanıtladı
''Kılıçdaroğlu'nun şu ana kadar 12 hayranının Facebook'tan kendisine yönelttiği 12 soruya da videolar aracılığıyla doğrudan cevap verdiği'' ifade edilen açıklamada, bu videoların da Facebook hayran gruplarında ortalama 700 biner kişi tarafından seyredildiği bildirildi.
Açıklamada, ''Bu arada, gönüllüler tarafından yapılan 'Millet Dertli' adını taşıyan politik hiciv nitelikli bir video klibi de dün itibariyle paylaşılmaya başlanmış bulunuyor'' denildi.