MiTo: Güç DNA'sında var
Tasarımı sportif, sevimli bir yüze sahip, önde marka logosunun yerleştirildiği ızgara ile bütünleşen bir çizgiyle bütünleşen krom çerçeveli farlar ve motor kaputundaki çizgiler sportifliğini daha da belirginleştiriyor.
cumhuriyet.com.trArka lamba grubu aynen aracın burun kısmındaki görselliği yansıtacak şekilde tasarlanmış, krom çerçeve içerisine yerleştirilmiş yuvarlak stoplar kışkırtıcı, bagaj üstü spoyleri ve sportif egzoz çıkışı da bu görünümü tamamlıyor. MiTo’nun iç tasarımı da aynen dışarısı gibi oldukça sportif, kalite ve şıklık Alfa çizgisini yansıtıyor. Ön tarafta oturanlar için rahat bir yolculuk sunan MiTo’nun kumaş kaplı olmasına rağmen son derece sportif duran koltukları, yuvarlak şık göstergeleri ve sportif havalandırma ızgaralar iç mekânın dikkat çeken detaylarından.
Alfa Romeo’nun lüks küçük sınıfta yer alan modeli MiTo’nun TCT kodlu çift kavramalı 6 ileri otomatik şanzımanlı sürümü 135 beygir güç üreten yeni nesil Multiair teknolojili benzinli motor ile kombine edilmiş. TCT şanzımanlı MiTo Türkiye’de, sadece zengin Distinctive donanım paketiyle satışa sunuluyor.
Alfa Romeo MiTo 1.4 135 beygir TCT’nin standart donanımları arasında 7 havayastığı, ABS, VDC (ESP), ASR, MSR, DST, Hillholder, Q2 Elektronik kilitli diferansiyel, D.N.A sürüş sistemi, Start&Stop sistemi, MP3 çalarlı ve direksiyondan kumandalı müzik sistemi, krom çerçeveli farlar, krom dış detaylar, 16 inç alaşım jantlar, çift iklimlendirmeli otomatik klima gibi ekipmanlar yer alıyor. 135 beygirlik güç üreten Multiair teknolojili ve 1.4 litre silindir hacimli turbo motorlu Alfa Romeo Mito TCT, saatte 207 kilometrelik son hız değerine sahip. Hem manuel hem tam otomatik kullanım moduna sahip olan ve sarsıntısız çalışma özelliğiyle dikkat çeken TCT şanzımanlı MiTo, 0-100 kilometre ise 8.2 saniyede tamamlayabiliyor. Standart olarak sunulan Start&Stop özelliğinin etkisiyle 100 kilometrede 5.5 litrelik yakıt tüketim değeri bulunuyor. D.N.A adı verilen bir sistem sayesinde farklı yol ve sürüş koşullarına göre tercih yapabiliyorsunuz. D.N.A modları değiştiğinde sürüş tarzının değiştiğini hemen anlıyorsunuz. Performans odaklı kullanımlarda Dynamic konumuna getirdiğiniz aracın reflekslerinin bile hemen değiştiğini, VDC ve ASR’nin daha geç devreye girdiğini, ABS’nin dinamik sürüşe uygun hale geldiğini ve süspansiyonların daha sertleştiğini gözlemliyorsunuz. Otomobilin yol tutuşu oldukça etkileyici.