Milka, ‘Geleceğin Kayak Milli Takımı‘na destek için sponsorluğunu yeniledi
Mondelez International Türkiye’nin çikolata markası Milka, Türkiye Kayak Federasyonu ve Kayak Milli Takımları Ana Sponsorluğu’nu yeniledi.
cumhuriyet.com.trKayak sporunun Avrupa’daki en büyük destekçilerinden Milka, 2020 sezonunda ‘Geleceğin Milli Takımı’na destek olmayı sürdürüyor. Milka, 2019 yılında başlattığı Türkiye Kayak Federasyonu ve Milli Takımlar Ana Sponsorluğu ile 2 yılında da kayak sporunun gelişmesi ve bilinirliğinin artırılmasını hedefliyor. Bu kapsamda Milka, federasyona bağlı yarışlara ve milli takım sporcularına destek vererek geleceğin kayak milli takımının temellerini oluşturmaya katkı sağlıyor.
Bununla birlikte satılan her Milka’dan elde edilen gelirin bir bölümü federasyona ve milli takımlara aktarılırken bir yandan da Milka severlere de kayak sporuna destek olma şansını veriyor.
Milka’nın uzun yıllardır uluslararası arenada kayak sporuna verdiği desteğe değinen Mondelez International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, “Spora ve sporcuya destek hem kurumumuzun hem de markalarımızın tüm dünyada önem verdiği misyonlar arasında yer alıyor.
MİLKA SEVERLER BU SPONSORLUĞUN BİR PARÇASI HALİNE GELECEK
2019 sezonu itibarıyla başlattığımız Türkiye Kayak Federasyonu ve Milli takımların ana sponsorluğunu 2020’de de devam ettirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Kayak sporunu yaygınlaştırmak ve geleceğin sporcularının yetişmesine imkan sağlamak amacıyla çıktığımız bu yolda ‘Geleceğin Kayak Milli Takımı‘na destek olmaya devam edeceğiz. Geçen sezon olduğu gibi bu sezonda da anlaşma süresince satılan her Milka çikolata Türkiye Kayak Federasyonu’na ve milli sporcularımıza destek olarak yansıyacak. Böylelikle yalnızca biz değil tüm Milka severler bu sponsorluğun, bir parçası haline gelecek” dedi.