Kurumsal iletişime farklı bir bakış

Son zamanlarda 'kurumsal iletişim' üzerine çok konuşuluyor, hakkında çok kitap yazılıyor. Ama siz kurumsal iletişime farklı bir açıdan mı bakmak istiyorsunuz? İşte size rehber olacak bir kitap: "Şimdi Stratejik İletişim Zamanı"

cumhuriyet.com.tr

MediaCat tarafından GfK’nın sponsorluğunda yayımlanan “Şimdi Stratejik İletişim Zamanı” kitapçılardaki yerini aldı. Salim Kadıbeşegil'in kaleme aldığı kitabın editörlüğünü Eser Özer yaptı. Kitabın önsözü ise iş dünyasının saygın ismi Tuncay Özilhan'a ait.

“Kurumsal iletişim” üzerine odaklanan kitap, kurum itibarı, kurumsal yönetim, sosyal sorumluluğu iş yönetiminde doğru bir yerde oturtmadan “kurumsal iletişim” yapmanın “boş bir uğraş” olduğunu gözler önüne seriyor.

İşte tam da bu nedenle kitap, sürdürülebilir kalkınma ile kurumsal iletişimin “stratejik” bir platformda buluştuğu ve iletişim kadar “ilişkilerin” yönetilmesinin de iş sonuçlarını doğrudan etkilediğini anlatıyor...

Bunun yanı sıra kitap, maddi dünyanın çöküş yaşadığı şu son zamanlarda "elle tutulamayan değerler"e de vurgu yapıyor. Asıl değerin burada olduğunu gözler önüne seren bu çalışma “elle tutulamayan değerlerimizin" kurumsal iletişim bazında neler olduğunu keşfetmemize olanak sağlıyor.