"Kendi Markanı Kendin Konumlandır Kendin Yönet"

"KOFTA, yeni bir markalama yöntemidir, hedefi de kobilerdir. Bu sebeple bunu anlatacağı bir kitabın basit ve anlaşılır olması gerekmektedir." "Kendi Markanı Kendin Konumlandır Kendin Yönet; TÜRK MARKACI" kitabının özünü oluşturan anafikir. Yazar Mevlüt Güleç hazırladığı kitapla marka konumlandırmasını irdeliyor.

cumhuriyet.com.tr

Yazar Mevlüt Güleç, "Kendi Markanı Kendin Konumlandır Kendin Yönet; TÜRK MARKACI" kitabını değişik bir kurgu üzerinden kuruyor.

Büyük bir reklam ajansında çalışmakta olan kreatif direktör Yusuf Karan'ın hayatı, hevesleri ve karşılaştığı durumları değerlendirerek kurgulanan kitapta asıl amaç; markalama yöntemini irdelemek.

Kitap; Büyük Pazarlık, Ben Marka Olmak İstiyorum, Uçan Halı, Hırsız Polis Oyunu, Konumlandırma Uzmanı; Bayan Lola, Başa Dönmek, Aslan Kobi, Pijamada Moda, Markacıların Kritik Görevi, Rüya Teknolojisi, Hangisi Melek Hangisi Şeytan ve bir çok bölümden oluşuyor.