Kanaat önderleri İtibar Zirvesi'nde buluşuyor

Türkiye İtibar Zirvesi'nde iş dünyası, kamu, medya ve iletişim sektörlerinden 24 farklı kanaat önderinin konuşmacı olarak katılacağı konferans ve panellerde 'itibar' kavramı kamu, özel sektör ve medya alanlarında tüm yönleri ile mercek altına alınacak.

cumhuriyet.com.tr

İtibar Atölyesi, tarafından düzenlenen “Türkiye İtibar Zirvesi” 25-26 Şubat 2011 tarihlerinde İstanbul Gayrettepe Point Hotel’de düzenlenecek. Katılımın 250 kişi ile sınırlı olacağı, kurumların gelecek vizyonu şekillendiren üst düzey hedef kitlelerin izlemesi amaçlanan zirvenin sözcüleri arasında; Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı Mehmet Büyükekşi, Orta Anadolu İhracatçılar Birliği Başkanı Adnan Dalgakıran, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Yılmaz Yılmaz, Destek Patent Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Yamankaradeniz, Ekonomi Gazetecileri Derneği Başkanı Celal Toprak, Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, Dünya Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hakan Güldağ, Hürriyet Daily News Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni David Judson, Cnn Türk Haber Koordinatörü Yavuz Oğhan, İletişimci Bülent Öner, İş dünyasının önde gelen isimlerinden Tufan Darbaz, Türkiye Etik ve İtibar Derneği Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda Siemens Genel Müdür Yardımcısı Ali Rıza Ersoy, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği Başkanı Serdar Dinler, TMSF Kurumsal İletişim Müdürü Yusuf Adıgüzel, Erensan Grup Genel Müdürü Efkan Çeviker, Hurriyet.com.tr Pazarlama Koordinatörü Elif Bakiler, ERA Research’ten Elvan Oktar, Absent Reklam Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Pınar Güleçyüz İşçi, AcerPro Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Acer ve Soyak Kurumsal İletişim Müdürü Fatma Çelenk’in de aralarında bulunduğu çok sayıda seçkin isim  yer alıyor.

Cumhuriyet Gazetesi, CNN Türk, Hurriyet.com.tr ve Hurriyet Daily News Gazetesi ile CINE5 ve Marketing Türkiye’nin medya sponsorluğunda, Türkiye Etik ve İtibar Derneği, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği, Dalgakıran Şirkteler Grubu, BTD Danışmanlık, Destek Patent AŞ, Apsent Ajans, AcerPro ve Ekonomi Gazetecileri Derneği’nin destekleri ile düzenlenen zirvede ele alınacak örnek vaka çalışmalarında “İtibar Yönetimi”nde başarı öyküleri yazmış marka, kurum ve sektörlerin bu deneyimlerini masaya yatırılacak. Söz konusu örnek vaka çalışmalarında kurumların bu deneyimlerini yönetmiş sözcülerinin katılacağı konferans ve panellerde, hem toplum mimarisi hem de toplum mühendisliği ekseninde dinleyenlere “İtibar Yönetimi”nin ipuçları da verilecek. Zirve hakkında ayrıntılı bilgi; www.itibaratolyesi.com'da yer almakta.

İtibar Atölyesi hakkında; Ertan Acar Danışmanlık kurumsal markası altında Nisan 2010’da faaliyetlerine başlayan ve iletişim sektörüne nitelikli iş gücü kaynağı kazandırılmasında da öncü bir kurum olmayı hedefleyen İtibar Atölyesi, itibar yönetimi konusunda başarılı çalışmalara imza atmış kanaat önderleri ile iş ve iletişim dünyasını buluşturan mesleki seminer, konferans ve panellerin yanı sıra eğitici atölye çalışmaları düzenleniyor.