İnteraktif Pazarlama Zirvesi başlıyor

İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) yarın İstanbul'da başlayacak.

cumhuriyet.com.tr

Avea'dan yapılan açıklamaya göre, Avea ve TTnet'in ana sponsoru olduğu 21-22 Eylül 2011 tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda düzenlenecek olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi, bu yıl iki ana konuşmacı ile birlikte 21 konuşmacıyı ağırlayacak.
İlki 2004 yılında gerçekleştirilen İnteraktif Pazarlama Zirvesi'nin ikincisinin yıldızları ise, dijital dünyada milyonlarca kişinin takip ettiği Josephine Doradove Summer Bedard olacak. Zirvede, ''Gerçekle sanal arasında gidip gelmeler-Hava dalışı'' başlıklı sunumu ile Josephine Doradove ''İnternette ayak izin kadar varsın. Farklı deneyimleri kucakla'' başlıklı sunumu ile Summer Bedard, vizyonlarını İPZ'11'de katılımcılarla paylaşacak.

Açılış konuşmasını Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hakan Kaplan'ın yapacağı Türkiye'nin tek ve en büyük interaktif pazarlama etkinliği olan İPZ; interaktif pazarlama konusunda pazarlama ve yönetim katmanlarında bir gündem yaratarak, interaktif mecranın hak ettiği yerde olmasını; sektörün gelişimi açısından özendirici, kilometre taşı olabilecek iyi işleri ödüllendirmeyi; pazarlama profesyonellerine interaktif araçlarla ilgili net ve uygulanabilir bir reçete sunmayı; interaktif pazarlama konusunda en kapsamlı ve en bilgi verici oturumlarla, sektörün buluşmasını sağlamayı amaçlıyor.

Avea'nın 2 yıldır sponsoru olduğu Türkiye'nin ilk ve en kapsamlı interaktif pazarlama yarışması Grand Interactive Adwards'da (GIA), IPZ'11 kapsamında 21 Eylül'de düzenlenecek ödül töreni ile sahiplerini bulacak. Avea GIA'da 10 kategoride yarışacak projelerden ''En İnteraktif Kampanya''ya Avea Özel Ödülü verilecek.