Hayko Cepkin’in Casio G-Shock ruhunun temsilcisi olduğu, düzenlenen özel bir lansman ile basına duyuruldu. Sınırlı sayıda basın mensubunun ve özel konukların katılım gösterdiği geceye, Casio Japon Marka Sorumlusu Keiichi Sato da katıldı. Gecede aynı zamanda bu özel iş birliği için tasarlanan ‘Shock Team’ Facebook oyunu da tanıtıldı. ‘Shock Team’ oyunu, geceye katılan davetliler tarafından da büyük ilgi gördü. Casio G-Shock saatlerinin marka elçisi Hayko Cepkin’in de içerisinde yer aldığı Shock Team, İstanbul’un değişik semtlerinde büyük bir titizlikle çekildi ve animasyon karakterler yerine ‘insan’ kullanılarak tasarlandı. Casio G-Shock Saat, Hayko Cepkin konser bileti, Hayko Cepkin imzalı poster gibi ödülleri olan oyun, extreme ve adrenalin dolu bir macera vaad ediyor. Oyun, www.facebook.com/CasioSaatTR adresinden takip edilebilir.