Galatasaray'da sponsorluğa bir ‘tık’ kala!
20. şampiyonluğunu elde edip 4. yıldızı ilk takan kulüp olan ve gelecek sezon Şampiyonlar Ligi’nde önemli başarılar kazanmayı hedefleyen Galatasaray’da forma sponsorluğu konusundaki çalışmalar devam ediyor.
Cumhur Önder Arslan / Cumhuriyet SporDursun Özbek başkanlığındaki Sarı-Kırmızılı yönetim, sezonun tamamlanmasının ardından futbol takımının formasına alınacak reklam konusunda arayışlarına ve temaslarına başladı. Galatasaray yönetiminin ilk etapta geçen sezon uygulanan Süper Lig ve Türkiye Kupası maçlarına ayrı Şampiyonlar Ligi karşılaşmalarına ayrı forma göğüs reklamı modeline sıcak bakmadığı öğrenildi.
Yanıt bekleniyor
Tüm kulvarlarda aynı firma ile yapılacak bir sponsorluk anlaşmasından daha fazla gelir elde edeceğini düşünen yönetimin, içlerinde yurtdışı bağlantısı da olan bazı kurumlarla görüşmelerde bulunduğu kaydedildi. Galatasaray’ın taleplerini bu firmalara ilettiği, Ağustos ayının ilk 15 günlük periyodunda alacağı geri dönüşlere göre bir karar vereceği kaydedildi. Türk firmalarının ise ülkenin içinde bulunduğu siyasi atmosfer nedeniyle sponsorluk konusunda net adımlar atmaktan çekindiği bildirildi.
İnternete gir, parayı kazan
Sarı-Kırmızılıların forma sponsorluğu konusunda temasta olduğu kurumlardan birinin son dönemde internet arama motoru olarak büyük çıkış gösteren bir firma olduğu kaydedildi. Galatasaray yönetiminin, gelen teklif üzerine bu firmayla görüştüğü öğrenildi. Önerilen anlaşma kapsamında Galatasaraylı taraftarların, internet arama motoru tercihi olarak bu firmayı kullanması halinde Sarı-Kırmızılı kulübün sponsorluktan alacağı garanti paranın yanı sıra her tıklanmada elde edeceği gelir de artabilecek.