Bu kahvenin kokusu Türkiye'yi saracak

Dünyada 44 ülkede kahveleri satışa sunulan Testa Rossa Caffe, üç farklı konseptte Türkiye'de franchise yöntemiyle yayılmayı hedefliyor.

cumhuriyet.com.tr

İtalyan markası Testa Rossa Caffe, girişimciler için fırsat kapısı açıyor. Türkiye’de franchise yöntemiyle yayılacak olan İtalyan WEDL firmasına bağlı olan markanın isim hakkı bedelleri, konseptine göre değişiklik gösteriyor.

Picollo için 6.000£, Espresso için 12.000£ ve Testa Rossa Caffe bar için 18.000£ gerekiyor. Bu konseptleri, şubelerin lokasyonu, müşteri profili ve mekanın menüsü belirliyor. Testa Rossa Caffe için yapılması gereken toplam yatırım maliyeti ise, açılacak olan şubenin konsept ve büyüklüğüne göre 50.000TL ile 200.000TL arasında farklılaşıyor. Yatırım için kredi kullanılmasında da yardımcı olan Testa Rossa Caffe’nin Genel Müdürü Ali Sarı, eğitime çok önem verdiklerini ve tüm eğitimin genel müdürlük tarafından organize edildiğini belirtti.