Şikayet etmekle kalma
Avustralyalı iki girişimci sosyal medyadaki ‘şikâyet kirliliğini’ azalma ve yapılan şikâyetlerin yetkililere ulaştırılarak düzeltilmesine yardımcı olmayı hedefleyen bir telefon uygulaması geliştirdi.
Winja adındaki uygulamada, kullanıcılara umumi tuvaletlerden kahve fiyatlarına kadar her alanda ürün ve firma adı vererek şikayetlerini özgürce dile getiriyor. Şikâyetler hakkında ilgili firmaları da bilgilendiren uygulama, bu sayede verimli bir süreç oluşturulmasını sağlıyor.
En Çok Okunan Haberler
- Son anket: AKP eridi, fark kapanıyor
- Adliyede silahlı saldırı: Ölü ve yaralılar var!
- Türkiye'nin 'konumu' hakkında açıklama
- Ayşenur Arslan’ın Colani ile ilişkisi
- Hatay’da yaşayan Alevi yurttaşlar kaygılı
- Serdar Ortaç: 'Ölmek istiyorum'
- Kalın Colani'nin yolcusu!
- Erdoğan'a kendi sözleriyle yanıt verdi
- Türkiye'den Şam Büyükelçiliği'ne atama!
- NATO Genel Sekreteri'nden tedirgin eden açıklama