Ünlü marka kepenkleri indiriyor
Mayo, ev giyim ve aksesuvar markası Kyo My Friend’i 2008’de bünyesine katan Karadeniz Holding, satın almadan 5 yıl sonra kepengi indirmeye karar verdi.
cumhuriyet.com.trEnerji, finans,madencilik ve turizm
UZAKDOĞU’DA ÜRETENLER ZORLADI
Karadeniz Holding YönetimKurulu Üyesi Fatmagül Karadeniz’in YönetimKurulu Başkanlığı’nı yürüttüğü KyoMy Friend’in darboğaza girmesindeki en önemli etkenin ‘Uzakdoğu üretimiyle rekabet’ olduğu konuşuluyor. Markanın eski genelmüdürü Ayhan Görgülü de Türkiye’de üretim yaptıklarını ifade ederek Uzakdoğulu üreticilerle rekabetin zorluklarına dikkat çekip “Biz 500 üretirken onlar 50 bin adede çıkıyor” demişti. Yılda 300 binin üzerindemayo-bikini satışı yaptığı tahmin edilenmarkanın en önemli özelliği, alt ve üst bedeni farklı olanlar ile değişik kombinler yapmak isteyenler için Türkiye’de ilk kez bikiniyi takımolarak değil, ayrı ayrı satmaya başlaması. Mehmet ve Bige Tınaztepe’nin kurduğu KyoMy Friend’in ismi, Bige Tınaztepe’nin Japon arkadaşından geliyor.