Superb satışlarını yüzde 21 arttırdı

Skoda’nın yenilenen “Amiral Gemisi” Superb, satışa sunulduğu Ağustos ayından bu yana kendi sınıfında 3 aylık dönemde sergilediği 1.009 adetlik satış performansıyla yüzde 9’un üzerinde pazar payı elde etti. Yenilenen Superb’in satışları, geçen yıla oranla yüzde 21 oranında arttı.

Hakan Akarsu/Cumhuriyet

2012 yılında Ocak-Ekim döneminde toplam Superb satışları 1.558 adet olurken, bu yıl aynı dönemde 1.884 adet satışla yüzde 21 arttı. Superb, Octavia’dan sonra Skoda’nın en çok satan ikinci modeli haline geldi.

Yenilenen Superb’in bu başarısında, daha çekici hale gelen tasarımının yanı sıra sunduğu yenilikçi teknik donanımlar, daha cimri hale gelen motor seçenekleri ve en önemlisi, “sadece Türkiye pazarına özel” geliştirilen 1.6 litre 105 beygir TDI dizel motor ve DSG otomatik şanzıman seçeneği etkili oldu. Sınıfının en geniş iç mekanına sahip olan ve patenti Skoda’ya ait yenilikçi Twindoor bagaj kapağıyla dikkat çeken Superb, yenilenen versiyonunda lüks ve konforu ekonomik yakıt tüketimiyle buluşturmayı başarıyor.

Yeni Superb, Türkiye’de 58.900 TL’den başlayan kampanyalı anahtar teslim fiyatlarla satılıyor.