Mobil alışverişte yeni dönem: Tıkla, Gel, Al
ŞOK Marketler, Cepte Şok hamlesiyle alışverişte ezber bozmaya hazırlanıyor.
cumhuriyet.com.trTürkiye’nin en hızlı büyüyen perakende markası ŞOK Marketler, müşterilerini dinledi ve on-line alışveriş seçeneğini de uygulamaya başladı. Android ve Ios programlarını destekleyen telefonlardan ücretsiz indirilebilen “Cepte ŞOK” uygulaması, “internetten öde, marketten teslim al” modelini izliyor. Yani tüketiciler uygulama üzerinden alışverişlerini yapıp, sadece teslim almak için markete gidiyor.
Tüm dünyada yaygın olan ‘Tıkla, Gel, Al (Click&Collect)’ prensibiyle geliştirilen uygulama, tüketicilere zamandan tasarruf ve ŞOK Marketler ’in ilgi çeken fırsat ürünlerine hemen ulaşma imkânı sağlıyor.
Cepte ŞOK adını verdiği cep telefonu uygulamasını tanıtan ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, bu uygulamayla müşterilerine zaman kazandırmak ve alışveriş rutinlerini kolaylaştırmak istediklerini ifade etti.
ALIŞVERİŞTE ZAMAN TASARRUFU HEDEFLEDİK
Demirel, şunları kaydetti:
“Cepte ŞOK projesinin ilk adımını 2016 yılının Ağustos ayında attık. Kasım 2016’da tasarımı hazırlandı. Click&Collect uygulaması dünyada İngiltere ve Fransa’da uygulanıyor. Türkiye’de uygun fiyatlı ürünler satan perakende zincirleri arasındaysa ilk kez ŞOK Marketler bu uygulamayı hayata geçiriyor. Bu aynı zamanda dünyada da uygun fiyatlı ürünler satan marketler içinde de ilk kez uygulanacak. Cepte ŞOK uygulaması şimdilik 26 Şok mağazamızda başladı. Tüketicilerimizin yönlendirmeleriyle ve onların ihtiyaçları doğrultusunda tasarlayıp hazırladık. Başta çalışan kadınlar olmak üzere, markete alışverişe gitmeye vakti olmayanlara hem kolaylık hem de zamandan tasarruf sağlayacak. Tüketicilerimizin olduğu her yerde olmak istiyoruz. Bu yüzden şimdi de dijital dünyaya adım atıyoruz. Dijital yaşamın kolaylıklarını müşterilerimizin hizmetine sunmaktan mutluyuz. Bu uygulama ile çalışan kadınlar, alışveriş yapmaya vakti olmayanlar alışverişlerini cep telefonları ile gün içinde yapıp, evlerine giderken, hazırlanmış paketlerini vakit kaybetmeden alabilecekler. Sistemde tüm ayrıntılar düşünüldü. Özellikle buzdolabında bekletilmesi gereken ürünlerin bozulmadan muhafazası da buzdolabında sağlanıyor. Tüketiciye sadece uğrayıp özenle hazırlanmış paketini almak kalıyor. İnternet alışverişlerinde sepetin büyüdüğünü görüyoruz. Bunu Cepte ŞOK projemiz kapsamında da gözlemliyoruz.”
MÜŞTERİ ÇERÇEVESİ GENİŞLEYECEK
Müşterilerine uygun fiyatları ürünlerin yanı sıra marka ürünler de satan ve ürün çeşitliliğinden hesaplı bir şekilde yararlanma fırsatı sunan ŞOK Marketler, dijital adımıyla mevcut müşterilerinin yanı sıra, daha çok cep telefonu ve internette zaman geçiren, internetten alışverişi kendisine bir alışkanlık haline getiren tüketicilere ulaşmayı hedefliyor.
Apple kendi OLED ekranını üretecek