Elektrik aboneliğinde yeni dönem (08.12.2014)

Boğaziçi Elektrik, müşterilerinin online işlem merkezi üzerinden abonelik ve sonrası işlemleri yapabilmesini sağlayan yeni bir dönem başlattı.

AA

CLK Boğaziçi Elektrik'ten yapılan açıklamaya göre, online işlem merkezi sayesinde vatandaşlar kolayca "abonelik, tahliye, güvence iade, tarife değişikliği" gibi başvurularını ekstra herhangi bir işlem yapmasına ya da herhangi bir hizmet noktasına gitmesine gerek kalmadan internetten gerçekleştirebilecek.

"www.clkbogazici.com.tr" sitesinden yapacağı abonelik işlemi sonrası vatandaşlar kuryenin kapısına kadar getireceği sözleşmeyi imzaladıktan sonra CLK Boğaziçi Elektrik'ten hizmetini almaya başlayabilecek.

Aboneler, "yeni abonelik, tahliye, güvence bedeli iadesi, tarife değişikliği" işlemlerine ait taleplerini bu uygulama aracılığıyla ilettiklerinde, "işlem sonuçlandı" bilgisi SMS servisiyle kendilerine ulaştırılacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen, CLK Boğaziçi Elektrik Perakende Satış A.Ş Genel Müdürü İbrahim Gümüşlü, "Online İşlem Merkezi ile abonelik ve abonelik sonrasına ait işlemleri başvuru anında gerçekleştirebilen ve işlem başlangıcından sonuna kadar kesintisiz çözüm sağlayan ilk enerji şirketiyiz. Hizmetin tanımını artık şirketlerin değil, müşterilerin yaptığı yeni pazarlama dünyasında, hayata kolaylık sağlayan çözümleri sunmaya başladık" ifadelerini kullandı.