BİMER’e gönderilen dilekçeye 5 yıl sonra cevap geldi
20 Kasım 2006 tarihinde yurttaşların talep, ihbar ve şikâyetlerini doğrudan başbakanlığa iletebilmesi amacıyla kurulan Başbakanlık İletişim Merkezine (BİMER) gönderilen bir dilekçeye tam 5 yıl sonra cevap geldi.
İHA
Ordu’da bir yurttaş, Mesudiye ilçesinde o dönemde inşaat halinde olan Topçam Barajı’nın son durumunu ve ne zaman faaliyete geçeceğini öğrenmek için 24 Şubat 2013 tarihinde BİMER’e dilekçe yazdı.
Dilekçe BİMER tarafından önce Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığına, ardından DSİ Genel Müdürlüğüne, buradan da Enerji Piyasası Düzenleme Kurumuna (EPDK) gitti. Ancak dilekçe EPDK’ye gönderildikten sonra bir türlü cevaplanmadı.
Aradan geçen zaman içerisinde Mesudiye ilçesinde 350 milyon lira harcanarak inşa edilen Topçam Barajı 2017 yılı Haziran ayından itibaren tam kapasite enerji üretimine geçti.
BİMER’e gönderilen talep, ihbar ve şikâyetlerin kanunen 30 gün içinde cevaplandırılması gerekmesine rağmen yurttaşın 2013 yılında gönderdiği dilekçeye ancak 5 yıl sonra 2018 yılında cevap geldi.
31 Ocak 2018 tarihinde Ankara’dan postalanan, 7 Şubat tarihinde yurttaşın eline geçen cevap yazısında Topçam Barajı’nın tamamlanarak hizmete girdiği belirtildi.