AVEDA, DÜNYA AYI İLE TEMİZ SU PROJELERİNE DESTEK SAĞLAMAYA DEVAM EDİYOR

Gücünü doğadan alarak bitkisel güzellik alanında dünya lideri olan güzellik markası AVEDA, bu yıl nisan ayında 17.sini kutladığı Dünya Ayı (Earth Month) ile temiz su projelerine destek sağlamaya devam ediyor.

cumhuriyet.com.tr

Estée Lauder Şirketleri tarafından 2010 yılında Türkiye’de tüketicileri ile buluşturulan Aveda markası; Türkiye’de Temiz Su Kaynaklarının önemine dikkat çekmek amacıyla çeşitli çalışmalar yürütüyor.
 
26 Nisan Pazar Günü Estée Lauder Şirketleri çalışanları ve davetlilerinden oluşan 100 kişi, temiz bir su kaynağına ulaşmak için 7 km yürümek zorunda kalan topluluklara dikkat çekmek amacıyla Belgrad Ormanı’nda yürüdü. AVEDA Markası Türkiye Marka Müdürü Nazlı Altıpat “İçinde yaşadığımız doğayı, hayvanları ve hatta çocuklarımızı korumak için suyu koruyun, temiz bir gelecek için siz de ışık yakın!” mesajını verdi.    
 
Aveda, 1999 yılından bu yana doğrudan iklim değişikliğine etki eden faaliyetlere, 38 milyon $ fazla fon sağlıyor. 2007’den bu yana ise bu miktarın 32 milyon $ su sorunlarının çözümüne ayrılıyor.
 
Dünya Ayı kapsamında “daha parlak bir gelecek için bir ışık yak” anlamını taşıyan Light the Way mumlarını satışa sunan Aveda, elde ettiği tüm geliri,  sürdürülebilir temiz su kaynakları sağlamak için projeler gerçekleştiren Global Greengrants Vakfı’na bağışlıyor.
 
Aveda Hakkında:
Bitkisel güzellik alanında dünya lideri olan Aveda 1978 yılında sektörün profesyonellerine hem çevre, hem kendileri, hem de müşterileri için  yüksek performanslı bitki bazlı ürünler sunmak amacıyla kuruldu. Markanın kökleri doğu Hindistan’ın  iyileşme sanatı olan Ayurveda’ya dayanıyor.
 
2010 yılında Türkiye’de tüketicileri ile buluşan Aveda, dünyada 30 ülkede 8.000’den fazla salon ve spada satışa sunuluyor. Sürdürülebilirliği üretiminin temel prensibi olarak benimseyen AVEDA, bütün dünyada üretim yaptığı toplumları sosyal ve ekonomik açıdan destekleyerek iş imkanları yaratıyor.
·         Ürünleri %95 doğal türevli olan Aveda markası “güzellik, güzel yapandır” felsefesiyle sürdürülebilir üretim yapıyor.
·         AVEDA ürünlerinde kullanılan bitksel içeriklerin %89’u doğal sertifikalı ve tüm ürün ambalajları %80 ile %96 arasında geri kazanımlı maddeler içeriyor.
 
 
 
Light The Way Mumları Hakkında:
 
Kapları %100 cam şişelerden, üzerindeki karton kutu da geri dönüşümlü malzemelerden üretilmiş olan Light The Way mumunun bu yılki kutusu, Global Greengrants Vakfın’ın su projelerine yaptığı bağışla temiz suya kavuşmuş olan çocuklardan ilham alınarak tasarlandı.
İçerik: Aroması Madagaskar’dan ilham alınarak hazırlanan 2015 yılının doğal türevli soya parafin mumu Light the Way; tamamen organik sertifikalı vanilya, tarçın ve ylang ylang özlerinden oluşuyor.
Satış kanalı:  Aveda salonlarında ve Aveda Akasya Acıbadem Deneyim Merkezinde satılacak.
Fiyat: 39 TL