Facebook yeni sitesini duyurdu: Hedef çalışanlar

Kasım ayının ortalarında, The Financial Times kaynaklı bir haberle, Facebook’un çalışanlara özel bir sosyal ağ açacağı bilgisi sızmış, teknoloji dünyası merakla bu ağı beklemeye başlamıştı.

cumhuriyet.com.tr

Kasım ayının ortalarında, The Financial Times kaynaklı bir haberle, Facebook’un çalışanlara özel bir sosyal ağ açacağı bilgisi sızmış, teknoloji dünyası merakla bu ağı beklemeye başlamıştı.

Facebook At Work, test sürüşlerinde ivmeyi arttırmaya başladı. Facebook At Work’ü en iyi şekilde tanımlayacak olursak, çalışma alanınızın sosyal ağı diyebiliriz.

PC World'ün haberi şöyle:
Android ve iOS uygulamalarına ek olarak bilgisayarlardan erişilebilen de bir web sitesi var. Aynı Facebook’a benziyor ama şirketinizin markasını taşıyorsunuz. Son olarak da Facebook, içeride reklam göstermiyor. Orijinal ağda olduğu gibi ne yaptığınızı da takip etmiyor veya verileri depolamıyor.

Bunların dışında tüm özellikler ve araçlar, Facebook’takiyle aynı olacak.

Bu konuda Facebook Gruplar’a ayrı önem veriyor. Toplu e-postalara bir son vermesi umulan Gruplar dışında yöneticiler ayrı girişler yaratma imkanı buluyor ve çalışanlar da dilerlerse kendi Facebook hesaplarını, Facebook At Work hesabına da bağlayabiliyorlar.

Yine de şimdilik büyük bir sıkıntı var. Facebook At Work, ne kadar süreceği bilinmeyen bir test sürüşünde. Yani yalnızca sınırlı sayıda şirketin çalışanları bu yeni sosyal ağı kullanma fırsatı bulabiliyor. İlk duyurulduğunda da bir elin parmaklarını geçmeyen sayıda şirketin test ettiği sistem, şimdi yalnızca biraz daha açılmış oldu.

Şu an için ücretsiz olan hizmetin de, reklam göstermeyeceği için ileride abonelik sistemine veya premium hesaplara geçmesi kimseyi şaşırtmayacaktır.